Els pallassos han condemnat un dels seus companys a la pena capital per aturar la propagació d’un virus letal, el Riure.
Cerquen un lloc per dur a terme l’execució pública, un espai que els permetrà conviure amb la hilaritat des d’ una percepció alliberada de prejudicis, sincera, aspra, pura i dura.
Una farsa inspirada en els ajusticiaments públics.
Un crim improbable, un judici dubtós i un càstig absurd.
|
El meu nom és Hor és una història basada en fets reals protagonitzada per dos artistes de circ, Wanja (l’alt i forçut) i Adrià (el petit i àgil). |
“Ets el pitjor” és el punt de partida d’aquest xou de varietats, a cavall entre el circ, la música, el burlesque i l’excentricitat, banyat amb un toc de teatre documental. James, the Ringmaster és el mestre de cerimònies d’un boig, absurd i desenfrenat cabaret.
Aquest espectacle aborda el joc de l’art entre la il•lusió i la realitat, rescatant retalls de números i creacions dels 15 anys de trajectòria d’aquest pallasso modern. |
[Breach (n): violació o infracció d'una norma o llei; ruptura en una relació; esquerda, fissura, bretxa. (Vt) Acte d'emergir a la superfície.]
Ella és humil i submisa.
Ella és forta i de vegades li agrada que la dominin en el sexe.
Ella no ha pogut dir que no.
Ella no va dir res perquè sentia molta vergonya, ella es sentia culpable, ella no sap si realment la van violar o la van abusar.
Un crit en silenci i un record en estat d'espera.
¿I qui són ells?
Comencem a parlar.
|
"Transformació no és canviar el que veus,
sinó trobar nous punts de vista "
(John Berger)
Què és l'estrany? Què és el sexy? Què és real? Què és fals?
Què té a veure el circ amb tot això?
Presentat per 3 artistes multifacètics i la música original de Marasma Zibra, "Pulso" convida a submergir-se en un món deslligat de possibilitats, on tres estranys i arquetípics éssers habiten i interactuen.
Circ d'alt voltatge, pinzellades d'erotisme, teatre, dansa, bona música i molt d'humor s'uneixen en un crit per la diversitat.
|
EZ és un projecte al voltant del dolor, la vulnerabilitat, la negociació, el consentiment i les cures.
Explora la dinàmica de poder i el pacte existent entre artista i públic. Què passa quan un cos humà és lligat i manipulat de manera consensuada a l’escenari? Quines reaccions – físiques, emocionals i cognitives – es produeixen en una persona manipulada, en una persona que manipula i en una persona que observa la manipulació? Hi ha espai per les cures? Podem riure? És un ritual? |
NAQBA, és un espectacle de circ i dansa que parla del temps que es crea en ser sentenciat per la mort en un conflicte bèlic, i de le realcions que es creen entre aquells que es queden i els que converteixen en invisibles.
|
Vicente, generosament, ens invita a passar a la seva llar, o potser hem passat sense que se n’hagi adonat. Tot està completament atrotinat.
Un cop dins, veiem en Vicente funcionant amb les seves rutines quotidianes, però aquesta quotidianitat no té res a veure amb la que podíem esperar. Immediatament comença a viure experiències al·lucinatòries que ens faran viatjar del riure al plor amb extremada delicadesa. Descobrirà, i descobrirem, que va ser un gran artista i podrem veure si avui és el dia de desenterrar allò que li va donar tants èxits. |
NULLPUNKT., neix de la peça FOS, creada l'any 2014 amb la intenció de posar en escena un número basat en el moviment i l'equilbri sobre un trapezi a baixa alçada, una recerca que començà l'any 2012/13.Després d'aquest embrió, ens trobem en la necessitat de madurar aquesta idea i linea de treball, amb la voluntat d'aprofundir i crear un univers on el trapezi passa a ser una prolongació del terra, creant així la imatge de un cos que pel sol fet d'estar, desestructura la imatge del propi element a través d'un joc de moviment continu, per perdre la identitat i la forma de les figures establerte |
...fos del que hagues pogut ser i ha estat, dels moments que ja han passat i dels camins que no hem agafat, d'un exili obligat, del grec llum, fos de tu, de materia en estat de transició, fos de les paraules que sempre hauria volgut dir-te, de la primera i tercera persona del singular de l'imperfet de subjuntiu de ser, fuera o fosse, fos d'un agarraito en un m2 o d'un chaparrito de machin, de repetir la mateixa sil.laba incansablement, d'invents inventats en sales d'espera, de veure't dormir cada dia i despertar-me amb tu,ΦΩΣ, fos...
|
|
|